Quan en les matemàtiques passem d'un nivell a un altre més superior, sense haver assimilat bé els problemes, les equacions o qualsevol operació matemàtica, el que haurien de fer és ajudar-nos a entendre el que no entenem bé i així quan passem a un nivell superior podrem analitzar bé aquest problemes, perquè si ens ensenyen una cosa i no la entenem i després ens ensenyan una altra més difícil, si no hem sigut capaços d'entendre la primera tampoc serem capaços d'entendre la segona.
I això mateix passa en el Tetris, si hem deixat forats en un nivell bàsic i no hem sigut capaços de resoldrel's tampoc serem capaços d'analitzar-los quan les peces baixin més depressa en un nivell més difícil.
I això mateix passa en el Tetris, si hem deixat forats en un nivell bàsic i no hem sigut capaços de resoldrel's tampoc serem capaços d'analitzar-los quan les peces baixin més depressa en un nivell més difícil.
Jo crec que aquest home té raó, perquè avegades les persones que es dediquen a l'ensenyament no tenen gaire paciència, i si veuen que el que ha explicat no ho enten's et diuen que t'espavilis, que ella ja ho ha explicat mil cops i no ho tornarà a repetir; i aquí comença quan els alumnes suspenen.
Però també entenc als professors, perquè si un alumne no entén una cosa, el professor li explica totes les vegades que faci falta, però tampoc s'ha de quedar tot un curs estancant amb la mateixa cosa perquè ell ha de seguir amb el temari i així els altres alumnes puguin aprendre coses noves.
Vist. Fora de termini!
ResponderEliminar